Catwatch Planet

درباره مجموعه Catwatch Planet

مجموعه کت واچ پلنت باهدف ارائه خدمات و محصولات مختص حیوانات در سال ١٣٩٥ با مدیریت آقای مهندس سیاوش میرفخرایی تأسیس و آغاز به فعالیت نمود، اولین خدمات این مجموعه تاسیس هتل پانسیون كت واچ بود كه همواره با متد بهترین هتل پانسیون های سطح اول جهان به فعالیت خود ادامه میدهد.

همچنین با تكیه بر دانش و طی بررسی ها و تحقیقات متعدد، تولید و توزیع خاك بستر گربه كت واچ را از سال ١٣٩٩ آغاز نمود كه یكی از برترین و باكیفیت ترین خاك های بستر گربه حال حاضر موجود در كشور است، طی برنامه ریزیهای صورت گرفته به زودی خط تولید سایر محصولات مرتبط با حیوانات خانگی وارد عرصه تولید و روانه ی بازار خواهد شد.

چرا برند كت واچ رو در زمره بهترین برندهای ارائه دهنده خدمات قرار میدیم؟

با كمی بررسی و دقت نظر بیشتر متوجه وجه تمایز قابل توجهی بین خدمات این مجموعه با سایر مجموعه های دیگر میشویم.

هتل پانسیون این مجموعه برگرفته از به روزترین امكانات دنیا در این زمینه، با طراحی منحصر بفرد و ایجاد فضایی بسیار دلنشین و آرامش بخش همراه با امكانات رفاهی بی نظیری برای صاحبان و خود گربه های دوست داشتنی شماست ؛نظیر دوربین های مداربسته تعبیه شده در بخشهای مجموعه كه امكان ارتباط آنلاین به صورت صوتی و تصویری را فراهم میسازد تا صاحبان گربه در هر شهر یا كشور دیگر ، امكان این ارتباط  برایشان میسر باشد تا هر لحظه و هر كجا از شرایط و حال گربه خود با خبر گردند. ظروف  غذای تهیه شده از بهترین برندهای خارجی، آبخوری ها بصورت آبشاری همراه با فیلتر تسویه از شركت ایتالیایی، ظرف های خاك مسقف از بهترین برند فرانسوی نمونه های بارزی از كیفیت بالای ارائه شده توسط هتل پانسیون كت واچ میباشد.

خاك تولیدی  این مجموعه نیز با دارا بودن فرمولاسیون خاص و كاملا اختصاصی و با استفاده مواد کاملا بهداشتی و غیر شیمیایی توانسته  بهترین كیفیت و ویژگیهای یك خاك خوب را ازآن خود كرده و با تكیه بر دانش روز دنیا در تولید خاك بستر گربه این افتخار را بدست آورد تا یكی از تولید كنندگان در این صنعت باشد.